[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Květen 3 17:02:34 CEST 2021

Kazdy kram ktery vlastnie potrebuje skladovaci prostor, peniza a cas na
udrzbu. Ja jsem se naucil veci se zbavovat kdyz je delsi dobu
nepotrebuji. Nekdy to boli protoze se veci prodavaji hodne pod cennou.
Ale zije se mi mnohem lepe.

Michal Gregor