[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 3 16:26:10 CEST 2021

Před lety jsem poslal do šrotu dvě škodovky, no né do šrotu ale odhlásil
a dal kamarádovi na venkov na doježdění.
Na pole a tak. Odsloužili si svoje a hodně dobře...
Potřeboval jsem na léto na tři týdny auto a v žádné půjčovně mi nebyli
schopni vyhovět. Vše obsazené.
Tak jsem náhodou narazil na Sierru v dost dobrém stavu za 12.000 od
jednoho doktora. Ještě takovou tu hranatou.
Garážovaná, a za dva roky jsem do ní vrazil 2000. Kdybych ji lépe
udržoval, ale já měl vždycky na to autaře v práci,
tak mohla vydržet déle. V parném létě se mi při startování zaseklo lanko
plynu a vylétly otáčky tak že se utrhla klikovka.
Došoural jsem to ještě 2 kiláky domů. Odhlásil a poslal do šrotu.
Od 2013 medvídka a super...
J. Polívka