[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 3 15:49:23 CEST 2021

Kdyby to bylo elektrické a tudíž parkování zatím v modrých zónách zdarma
tak bych to bral hned.
Pro mne levnější jak taxi do práce a zpět. Ale předpokládám, že bude
vyčerpaná kapacita 60 vozů.
J. Polívka