[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Květen 3 14:31:44 CEST 2021

Ja to beru spis jako zamysleni a fakt by me zajimalo, jak je to s temi
vzorci v doprave, zda je to "automaticke-taxi" naprosto nesmyslne.

Jinak spoustu veci delame ze zvyku a proto, ze "to tak chodi". Dneska
proste ty veci, ktere mate v aute, tam mate, protoze vite, ze je vase.
Treba by vas v pripade pronajatych aut ty vyhody presvedcily natolik, ze
byste ty drobnosti nepotreboval nebo jste je zacal resit jinak.

Nesouvisejici debata, ale souvisejici se silou zvyku, byla prednedavnem
na Zive. QWERTY/QWERTZ. Nazory tam byly zajimave a vychazelo to velmi ze
zpusobu pouziti, zpusobu prace apod. A je dost tezko odhlednout od sveho
"zakladniho" soucasneho navyku k tomu, ze vlastne je rovnocenny s
dalsimi zpusoby (coz vede k cetnym nedorozumenim v diskusich, predevsim
od presvedcenych jedincu, ze jeden zpusob je dobry pro vsechny {coz v
souvislosti s temi auty tady asi nikdo nezminoval a nenavrhoval}).

A jeste s tou sdilenou/vyhrazenou kapacitou - ano, kdyby byla nejaka
hromadna akce a vsichni by se tam chteli dostat sdilenymi auty, ta by
jiste dosla a vy byste zacal cekat. Ale to stejne preci nastava uz dnes
- metro preplnene, nebo silnice ucpane. Tohle jsem jednou resil, kdyz
jsem vezl tch+tch na letiste v Mosnove ausgerechnet, kdyz byl hlavni den
Dnu NATO ;)
J.