[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 3 14:14:02 CEST 2021

To je naprosto nesmyslné srovnání - lyže a mobila kolo versus auto.
Tyhle drobné věci by byl problém zakomponovat do autonomního systému už
vzhledem k ceně.
A vzhledem k ceně není problém vlastnictví i při nepatrném využívání.
Navíc třeba lyže - používají je všichni naráz a někde globálně po celou
dobu mimo sezónu uskladněné by dopadly stejně v létě tak, jako u mě doma v
garáži.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 3. 5. 2021 v 12:47 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>