[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Květen 3 13:41:39 CEST 2021

Psal jsem "temer", rozvinul jsem proc, a psal jsem to v kontextu
"vymenujme baterky na sidlistnim parkovisti".
Dale jsem psal, ze bych chtel videt racionalni studii o vzorech v
doprave. Tj. jiste by z toho plynulo, ze dojizdeni ze vzdalenych lokalit
by se asi "sdilenym" zpusobem obslouzit nedalo.

A vy k tomu placnete takovou kravovinu. Viz
https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam tj. vyberete
si jeden mozny scenar, odseknete, co se nehodi...
Mimochodem, na vsi zije mene nez ctvrtina obyvatelstva a podle trendu to
vypada, ze ten pocet bude klesat.
J.