[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Pondělí Květen 3 12:47:14 CEST 2021

Ja teda mam svoje auta docela rad a nechtel bych, aby me nekdo nutil se
jich zbavit a jezdit hromadne nebo byt zavisly na nejakem sdilenem
priblizovadle... Takhle mohu kdykoli, kamkoli jet a je to pro mne takova
zakladni svoboda.
A doma nema na praci kazdy klid, navic spousta profesi jakci z domova
delat nejde.