[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 3 12:08:38 CEST 2021


To je logicke, po brexite sa predsa nebudeme viazat na akychsi anglicanov.

Netreba riesit ziadnu domacu vymenu bateriek, jedine rozumne riesenie
elektromobility su vymenne stanice (samozrejme, ak niekto pociti potrebu
mat doma vymennu stanicu v nejakej podobe, tak nech sa paci, ale to je
minorita ktoru netreba riesit, rovnako ako netreba riesit tipkov co si
dnes tunia auta). Rozna velkost bateriek resp. moznost vymienat modularne
rozne pocty bateriek u vacsich vozidiel je uplne logicky nasledok. 

A, pochopitelne, samojazdiace auta riesia vsetky ostatne spominane problemy
- jednoducho ked pridem domov alebo do roboty, poslem auto nech sa nabije
ci vymeni si baterky ci cokolvek co uzna za vhodne, a nech sa niekam
odparkuje do doby ked ho budem znova potrebovat.

Samozrejme nejake direktivy EU nemaju s ekologiou ci kvalitou zivota
absolutne nic spolocne, a uz vobec nie s nejakymi racionalnymi rieseniami;
ide len a len o rozvirenie hladiny a ozivenie ekonomiky. Vid ziarovky,
napriklad.

wek



----- Original Message ---------------
>Tohle už je vyřešené, na příštím zasedání Evropského parlamentu se má jednat o navýšení Faradayovy konstanty.
>
>Aleš Procháska
>
>-----Original Message-----
>From: Hw-list <hw-list-bounces at list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
>
>energeticka hustota baterek, dostupnost surovin a ohmuv zakon do toho proste hazej vidle :-)  ale neni problem to ignorovat, jak vidime v primem prenosu .
>tomik.



Další informace o konferenci Hw-list