IPC-1 - oprava kondenzátorů

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Neděle Květen 2 19:10:08 CEST 2021

On Sun, May 02, 2021 at 05:49:28PM +0200, Jan Kuba wrote:
> já mám zvlnění max cca 100mV při zátěži 1OHM. ( 3A )  měnil jsem v adaptéru
> všechny..
> nabíječka po zapnutí ukáže 20 20 -- 33
> nebo někdy 21 21 -- 33

takže to také nemáte deterministické?

Já jsem nechtěl hledat návod, tak jsem hodil do Googla a vypadlo:
https://www.manualslib.com/manual/398812/Voltcraft-Ipc-1.html?page=17#manual
a tam píšou:

    When the transformer has been plugged to the power source, the version
    number of the charger (for example "29" ) will be displayed first. Then all
    the segments will light up momentarily and the "null" sign will be shown
    before batteries are placed. If damaged batteries are placed to the
    charging unit, the charger will also show "null" on LCD.

Tak nevím - je to nějaké podezřelé.

On Sun, May 02, 2021 at 06:07:28PM +0200, Petr Labaj wrote:
> A co to ukáže když to připojíte na slušný laboratorní zdroj?

Základní otázka je, jestli mám slušný laboratorní zdroj. :-)
Vzal jsem tedy PS3005, což je ovšem také spínaný zdroj…
Tak třeba to teď hodilo:

    88 90 -- 33

Vzal jsem velký elyt, který mám asi přes 8mF a dal ho paralelně ke
zdroji a hází to:

    99 00 -- 33

chvíli jsem nechal vypnuté a

    00 00 -- 33