[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 2 10:15:57 CEST 2021

On Sun, 2 May 2021, Pavel Kadečka wrote:

> Auto na baterky stojí milion, min. 1/2 ceny tvoří baterie. Takže vám bude

Nedavno jsem videl videoclanek od Vaculika o elektromobilu, uz si
nevzpomenu znacku, ale docela pekny. Rikal tam taky ceny - auto
stalo 1450kKc a nova baterie 1250kKc . Takze v okamziku nakupu
a prvni vyjizdky ma auto vlastne cenu baterie. Tu baterii maji
docela vychytanou, po roce pouzivani prakticky bez zhorseni kapacity
nebo rozvazeni clanku.

Ale ta baterie je predrazena podobnym zpusobem jako originalni
nahradni dily, Kdyz jsem si to porovnal pres kapacitu tak v LIDLu
stejna kapacita v bateriich Parkside by vysla napulku.