[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 1 23:33:41 CEST 2021

My sme v praci v 2007 zacali vyvijat nejake zariadenie + SW.. Malo to
byt male, co by mal kazdy cestujuci pri sebe a neobtazovalo ho to. Ideal
bol format ptatobnej karty. Ale! malo to byt aktivne a vydrzat na
baterku BEZ DOBIJANIA tri roky - pri "typickom" pouzivani. Uz som tu asi
spominal, ze sme trapili CR2450. Do hrubky platobnej karty to ma ku*va
daleko, ale bolo nam tvrdene, ze dany projekt sa do praxe zavedie v roku
2020 a vtedy uz na to budu baterky. Nuz, nielen ze nam skeptikom s
technickym vzdelanim menezeri neverili, ale casom sa aj koncept ukazal
nezivotaschopny. Trapenie skoncilo 3-4 roky dozadu, ked stale s
2450-tkou, po zlaveni poziadaviek na vydrz 1 rok, sme ju testovanim (v
pracovnej dobe 8h/den) vymlatili za tyzden. Co uz aj menezeri uznali, ze
netypicki cestujuci to dokazu tiez.. a ze aj ten rok je uplne mimo.

miro