OT Co s vyrobenou energii ze solaru Re: [OT] Dukovany

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Květen 1 20:06:31 CEST 2021

Ano, přidání sacharidů je jedna z cest, jak čističku rozjet, případě
udržet v chodu. Jedna z rad, co udělat s čističkou před odjezdem na
dovolenou - hodně do ní bochník chleba. Cukru je škoda, ale starý chleba
se najde...

Standa

P.S.: Mám ve vlastnictví nebo ve správě 37 ks domovních čistíren.