USB plosnak

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 1 12:33:13 CEST 2021

Zkoušet jakýkoli procesor bez blokovacích kondíků… no jako experiment „co to udělá“ dobrý, jinak jen zdroj problémů.

Ale zpět k původnímu problému. Bez obrázku s oběma vrstvami není šance posoudit, zda je deska aspoň trochu použitelná. Kdyby tam byl třeba spoj z pinu 10 procesoru na pin 1 konektoru, tak chápu že se krystalu moc chtít nebude:-)

Jinak teda jak už zaznělo, chybí prokovy u napájecí nohy a blokovacího kondíku (já bych teda měl dva). Dále mě zaujalo, jak jsou hrozně tlustý spoje a že rozlitá zem neprolézá mezi nohama procesoru (předpokládám, že má 1,27 mm).

A samozřejmě je klidně možný, že základní chyba je jiná, po jejím odstranění to začne chodit a v EMC nenáročných podmínkách i bez zlobení.

PH

Od: Zdeněk Aster
No já nevím, kdysi jsem taky neměl blokující kondenzátory u napájení
a chodilo to, ale minule jsem se dost vyvztekal, že je tam dodám až později,
a avrko jsem nebyl schopen bez nich rozjet(respektive nešlo naprogramovat,
možná, že by jelo kdyby v něm byl program) dost mě to překvapilo.....

Tak nevím jestli to je rada zrovna ok :-)