OT Co s vyrobenou energii ze solaru Re: [OT] Dukovany

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 1 12:21:11 CEST 2021

to je sice hezky, ale pokud bydlite v chko(chranena krajina oblast =
tuna papiru), barak mate ve svahu, kam bagr nedostanete a obec uz
nekolik let slibuje ze uz, uz bude kanalizace, jen co dostane dotaci,
tak bych jako bral neco co kabelem pripojim k zumpe bez papirovani a
castecne problem vyresim.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65