OT Co s vyrobenou energii ze solaru Re: [OT] Dukovany

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 1 12:06:29 CEST 2021

Destilace je skutečně extra náročná. 2 MJ/kg fyzikální minimum.

Ale jsou i jiné možnosti. Napadá mě třeba reverzní osmóza:

„Kolona“ by měla na začátku mechanický filtr (něco jako seno stlačené mezi dvěma drátěnými síty). Pak čerpadlo a RO filtr. Rodina by si jednou za čas udělala „párkový večer“, do vhodného dílu se pak nasadí použité obaly od loupacích párků, vznikne RO filtr. Po naplnění nádrží na zavlažovací vodu zas zastavit a obsah mechanického i RO filtru hodit do žumpy:-)

PH

Od: ajtservis
tak tohle me "trapi" take :-)
dnesni cena za vyvezeni 8m3 s oficialnim papirem je u nas pres 4000kc. a
to co mesic, teoreticky ..
a opravdu se veze vlastne z 9x% voda.
vysouseci zachody se uz delaj, takze to jen nejak zvecit na tu zumpu.
za 4000kc uz je neco energie. budemeli uvazovat provoz v zime, kdy se
nic samo neodpari, urcite by takove reseni melo budoucnost.
tomik.