Ukazka C++ pro děti

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Březen 30 21:58:42 CEST 2021

Osobne sa drzim toho, ze v konstruktore by sa mal "nastavit" len dany
objekt, t.j. jeho premenne. Konkretne tuto si myslim, ze nie je dobry
napad inicializovat registre procesora. Objekty su vytvarane ako
globalne premenne, jednoducho povedane ktovie kedy a ktovie v akom
poradi. Nastavenie registrov procesora by som v classach vyclenil do
metod s nazvom povedzme init a tie volal v maine namiesto komentara
"tady nic neni: inicializace je v konstruktorech".

miro