Re: čištění pcb

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 29 17:00:26 CEST 2021

První kolo IPA a hajzlpapír. Ten do sebe natáhne ten největší bordel.
Pak druhé kolo zubní kartáček a IPA.

První kolo se jistě dá vynechat, ale pak je ten kartáček brzo upatlaný.
Čistím jen malým množstvím IPA (jen kapu z lahvičky s kapátkem) v kolmé
poloze.
Pokud možno jen tahy směrem dolů, aby ten bordel nestříkal kolem.
Pracuju nad rozvinutým hajzlpapírem, který ty odstřikující kapičky
tavidla s IPA nasákne.
Ne třeba nad běžným umyvadlem, kde to dělá fleky.

Spotřeba chemikálii minimální (na malou desku v řádu zlomků mililitru),
spotřeba času o malinko vyšší.

Vzhled jako z fabriky. Resp. v dnešní době už spíš lepší než z fabriky.
Skoro všecky
tišťáky, když si kupuju hračky z Číny, si takhle taky čistím. Vadí mi
upatlaný vzhled.

PL