NVR HIKVISION DS-7608NI-K2 - aplikace "Login failed. Error Code: Control Client, BeeNet [-5] ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 27 19:23:00 CET 2021

Já bych na HikCentral rychle zapomněl. Jakmile je zdarma, rychle můžete narazit na limity. Navíc by to mělo běžet někde na serveru. Naprosto bohatě stačí používat IVMS-4200. Rychlejší je starší verze 2.8, lepší design a pár užitečných funkcí navíc má novější verze 3.x, doporučuju zkusit obojí a vybrat si. Nebo zvážit nasadit Milestone nebo Blue Iris, ale s těma nemám osobní zkušenosti.
Jakmile má kamera ONVIF, není problém ji připojit.