[OT] odvapneni kavovaru

Sobota Březen 27 19:06:28 CET 2021

Mno. Nevim, jak bych si kavovar kyselinou citronovou znicil a spesl cistidlem ne,
kdyz to zminovane Scanpart cistidlo neni nic jineho, nez zase ty dve kyseliny.
Bezpecnostni list napr. zde:
https://asset.conrad.com/media10/add/160267/c1/-/de/001274932SD00/sicherheitsdatenbla
tt-1274932-scanpart-2790000148-entkalker-1-st.pdf
<25% kys. citronova, <10% kys. mlecna ... kde ja jsem to jen videl?

Jestli je litrovka tohohle za 150-200, tak to je sice lepsi, nez 1/4 l za 300, stale
to ale je radove drazsi nez kilovka kyseliny citronove.

Jeste jsem se porozhlidl, jak to je s tou kyselinou mlecnou. Je antisepticka a dava
se do toho asi jako dalsi (jiny) prostredek na cisteni. Asi neni nezbytna, ale
kdybych po ni touzil, tak si muzu koupit kilo 80% za 99Kc treba tady:
https://www.vinarskydum.cz/kyselina-mlecna-1-l_p4231 a to by melo navic tu vyhodu,
ze se da v pripade nouze prilit do sklenicky s hnusnym patokem: "Dokyselující
přípravek do vína. Zlepšení intenzity a chutě. Mikrobiologická ochrana." :-)))

D.O.