OT chytre hodinky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Březen 27 12:56:29 CET 2021

Dobrý den,

Já mám Amazfit GTR, a jsem s nima také docela spokojený. I když u nich
téměř nefunguje GPS (k čipu nedali anténu :-) ). Výdrž cca 25dní.
NFC mají, ale bohužel u nás nepoužitelné. U nás použitelné NFC mají
jenom drahé hodinky od pár (asi třech) značek, např. Garmin. Nevím, proč
ten protokol také nějakým způsobem nasjednotí, aby je naše banky uměly
používat :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip