poradna: Jak uskladnujete kable?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Březen 26 19:49:35 CET 2021

Postupně jsem se dobral k tomu, že kratší (a používanější) kabely mám pověšené na háčcích. Po poslední reorganizaci na vnitřní straně dveří skříně. Delší kabely jsou stočené a svázané suchými zipy uložené v krabicích.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Friday, March 26, 2021 7:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: poradna: Jak uskladnujete kable?

Zdravim,

zrovna zarizuji a oganizuji svuj novy kutloch a premyslim nad nejakym sofistikovanejsim,
nebo lepe receno, vice praktickym resenim, jak uskladnovat ruzne kable.
USB, nabijeci, sitove, VGA, HDMI, 3.5, 6mm jack, ... proste takova klasicka hadoidni vsehochut.
zatim to mam tak poruzne v krabicich (snazil jsem se podle konektoru),
ale je to nekdy rovnou koupit novy, nez v tom gulasi najit ten spravny.
ale asi to znate :)

proto jsem si rekl, ze bych zkusil neco jineho.

premyslel jsem nad systemem, kde by nahore byl jakysi hreben, do ktereho by se zasekl koncovy konektor,
a kabel by visel dolu.
Akorat se obavam, ze to moc fungovat nebude (krouceni, ruzne delky, ruzne protikonektory, ...)

Mate na to nekdo nejaky system?
Neco prehlednyho, udrzitelnyho a pouzitelnyho (v ramci moznosti)

Diky za napady

:)