OT: odborne termity na piatok

balu balu na k-net.fr
Pátek Březen 26 19:07:58 CET 2021

Ked uz je piatok, taka blbost co som rano poslal kamaratovi a uz cely den zurivo hada o co ide. Marian, ako povodny adresat to pochopil hned, ale schvalne :)

...ani nevies ako by som isiel merat viskozitu homogennej zmesi dvoch druhov koagulovanych caseinov ako funkciu casu, teploty a mnozstva kvapalnych zbytkov fermentovaneho vitis vinifera. Su na to take specialne sondy, ponoris do kvapaliny a vyberes si vzorku. Koli statistike sa meranie vzdy robi kolektivom vyskumnikov.
Vysledky sa potom mozu publikovat v karentovanom casopise Chemicke listy, ma impact faktor 0.279.