RE: OT: ředidlo

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Březen 25 13:23:32 CET 2021

Mělo by to bít něco lihového. Ale čert ví.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Thursday, March 25, 2021 11:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: ředidlo

Kedysi podla klasifikacie by mali byt

C - Acetonove

L- liehove

S- synteticke

O-Olejove

A-asfaltove

U-Uretanove

Ciselne

1xxx - laky

2xxx - farby.

6xxx  riedidla

7xxx tvrdidla

8xxx odstranovace naterov

C6700 by teda mal byt nejaky druh acetonoveho riedidla

Urcite je to C6700 ako druh riedidla ?

Lebo RAL 6700 je  "svetly oker" - teda nie ako druh farby/nateru, ale ako vlastny odtien farby ...

Dodo

št 25. 3. 2021 o 11:07 jurp <jurp na volny.cz> napísal(a):

~-30let zpatky jsme v praci pouzivali originalni barvy na zarovky a ty se
redily lihovym redidlem. Coz byl cisty bezvody lih s trochou benzinu.

JURP