Kde koupit Mitutoyo?

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Středa Březen 24 18:54:44 CET 2021

Tesa z hlediska výdrže v prostředí výrobních podniků špičková kvalita
určitě není. Již po několika prvních letech jsou měřidla často
vyřazována, protože neprojdou ověřovací kalibrací.

Mitutoyo v Česku prodává Hoffmann a celá řada dalších dodavatelů
https://www.mitutoyo.cz/cs_cz/distributors
Jinak od zítřka má Mitutoyo jarní akci, v rámci níž jsou některá měřidla
s výraznou slevou (cca 25 %).

Martin M.