OT chytre hodinky

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Březen 24 16:53:18 CET 2021

Uzivali sme Mi Band 2-5, posledna 5. Pulz to ma, spanok, pripomenutie
hybania sa, notifikacie...

Este uzivam Amazfit Bip, ma GPS, pulz, spanok, pripomienky hybania,
notifikacie...

Tlak na hodinkach asi tazko, ak nahodou, tak asi len vysledok nahodnej
funkcie.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.