[OT] Rychlost internetu

Moje zkušenost kdysi (asi tak před 15 lety) s UPC: tehdy připojení 10/1
Mbit, jednou jsem si všimnul, že se to strašně plouží, sekalo se
internetové rádio (!), přes různé testy mi to ukázalo mezi 0,5-1Mbit
download (zatímco upload zůstal nedotčený, takže vlastně rychlejší), ovšem
UPC uznávalo jen jejich testovací server (doména něco.upc.cz
<http://xn--nco-0ra.upc.cz>, dokonce to asi bylo FTP). Reklamoval jsem to,
řešení nebylo, protože podle nich je linka v pořádku. Tak jsem se nasral a
ukončil smlouvu, přitom jsem zjistil, že místní provider má v paneláku
optiku a nabízí 30Mbit za 300Kč (UPC za 10Mbit chtělo 500).

P.K.

st 24. 3. 2021 v 16:19 odesílatel Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>