[OT] Rychlost internetu

st 24. 3. 2021 v 11:10 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal:

> aby

> Cekal bych ze zrovna Cetin tohle dokaze vyresit jako opravu vedeni.
> Kdyz jde o opravu a ne o novou vec tak i kdyz pujdou do chodniku
> tak je to snad na nejake ohlaseni na meste.. To vedeni venku prece
> patri Cetinu.

Jo, už jsem volal obchoďákovi z O2, aby to vyřešil. Pán z Cetinu očividně
chtěl jít cestou nejmenšího odporu (ani se mu nedivím) a kdyby byla v domě
rozvodná krabice, kde by ten jejich kabel končil, tak by to bylo jednodušší
než rozkopat chodník.

Jenže tu v minulosti udělali na straně z ulice na baráku novou fasádu a
řemeslníci telefoní kabely zřejmě prostě uřízli. (Nakopat do prdele za
tenhle přístup. Bývalý majitel domu se připojil přes nějakou mizernou
wifinu a stačilo mu to, zatímco na xDSL by to bylo co do rychlosti a
stability (= žádné výpadky když zrovna sněží nebo prší) nebe a dudy. Jenže
kabel už byl uříznutý a zazděný, tak proč to řešit.)

P.K.