[OT] Rychlost internetu

Přátelé,

tak jak to dopadlo, objednal jsem si DSL u O2, přijel technik z Cetinu, aby
to nainstaloval, ale telefonní kabel v domě je někde přerušený, tak zase
odjel. Na ulici je o dům vedle (domy jsou těsně vedle sebe) na zdi na
fasádě hliníková krabička, kam vede nějaký přívod, ale z ní k nám dráty
nevedou. Resp. jsou nejspíš někde pod omítkou uříznuté.

Zkusil jsem kontaktovat souseda, v dolním bytě, který tu zatím nebydlí
(dělá rekonstrukci bytu), a dozvěděl jsem se, že tu už měl někoho z
Vodafone a taky nenašli kabel.

Jak se tohleto řeší? Jde o nějakých 6 metrů kabelu, který by se musel
natáhnout na ulici, pán z Cetinu říkal, že snad pod chodníkem, ale není to
tak jednoduché, když chodník je města.

P.K.

st 17. 3. 2021 v 9:15 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>