oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 23 10:52:47 CET 2021

Souhlas, zdroje pokud odejdou A/kondíky, B/plovodič při přepětí, bouřce,
dále to je složitější. Můžete si najít na https://www.youtube.com/
nějaké video, myslím, že bylo dokonce i v CZ jazyku nebo En,... nevím.

Opravovat nějaké trafo se většinou nedá. Třeba v ohradníku jsem nějaké
pokusně několikrát vyměnil za jiné z nějakého zdroje a to šlo. Tady se
mi to zdá nesmysl.

Tady někdo psal, že to TNY se použije jako vedlejší zdroj, asi v PC v
režimu shutdown. Dle obrázku co tady někdo poslal, tak jsou vidět na
chladiči nějaké další FETy nejspíš z druhého zdroje na stejné desce a
asi je napájen z toho TNY, předpokládám ty Fety. Ten druhý zdroj nemusí
obsahovat tolik ochran ... . Ty Fety by možná šlo jednoduše proměřit
ohmetrem sice né 100%, ale aspoň zda jsou zkratované. Možná jde do gate
Fetu příliš velký proud z toho TNY, jinak mi nedává smysl proč by to TNY
odešlo. Nepamatuji si zdroj s TNY, ale občas zde mají měření v sekci
spínání a tak se zdroje vypnout. Leda, že by to zde nebylo.

Jirka

Bez schématu nebo základního principu se moc nepohnete.