Hledac kabelu pod omitkou

Úterý Březen 23 10:13:34 CET 2021

Přátelé, máte tip na hledač elektrických kabelů pod omítkou? Něco
malého a spolehlivého, ale aby to nestálo 5 tisíc, je to jen na doma.

O víkendu se mi podařil kousek, tahal jsem nový kabel pro DSL (jak
jsem se ptal na rychlost internetu, tak jsem si objednal DSL od O2 a
ve čtvrtek přijde technik, tak jsem tahal kabel od telefonu skrz
barák) a když jsem to měl hotové, nešlo zhasnout světlo na schodišti.
Tak jsem obešel kabelové příchytky s doutnavkovou zkoušečkou a jeden
hřebík svítil - zatloukl jsem ho do kabelu. Příchytku jsem vyhodil a
světlo už nejen svítí, ale jde taky zhasnout :-)

Pavel Kadečka.