Mikroskop ADSM201

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Březen 22 23:10:27 CET 2021

Dobrý den,

Záleží na zvětšení. Udělal jsem 2 fotky. První je někde v půlce,
vzdálenost od objektu byla 8.5cm, a druhá fotka je s maximálním
vysunutím nahoru, a potom tam byla vzdálenost 12.5cm
Nechtělo se mi hledat kabel, a připojovat k PC, takže jsem vyfotil
mobilem displej mikroskopu, aby bylo vidět, jaké je zvětšení. Obraz je
docela ošklivý, reálně to vypadá o hodně lépe :-)

https://drive.google.com/drive/folders/1b2rRIanA23X0ZZI3nT3sQf5riW5vhLze?usp=sharing

S pozdravem,

--
  Aleš Filip