Mikroskop ADSM201

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 22 14:21:03 CET 2021

na celodenni praci mam odzkousenou tuhle celovku obyc z GME a jinde.
https://www.gme.cz/lupa-na-celo-s-osvetlenim-proskit-ma-016
nosim prvni brejle na blizko a pouzivam dohromady s touhle celovkou.
mam tam jen jedno sklo, odsroubovanej lupo_blbinec. osvetleni je super.
bez nej bych to nechtel. pri spravnem nastaveni, neni problem koukat pod
ruce pres lupu a na monitor bez.
zapory: asi ne moc kvalitni sklo/plast. nemusi vyhovovat ohniskova
vzdalenost kazdemu. kazdej ma jinou. moje oci + brejle + celovka akorat
na praci, ale znam lidi, co musej pri stejne kombinaci zbytecne blizko.
asi nejaka opticka zakonitost/ficura :-) povoluji se ty naklapeci panty,
1x za den je utahuju. chtelo by to nejakou vypratelnou sametku na tu
cast kde je opreny celo, kvuli potu. resim oblepenim papirovym
kapesnikem a jednou za cas ho vymenim. zkousel jsem i nejakou drahou
celovku za cca 1kkc a rozdil nestal za to.
pak uz je jen takovej ten megadrahej cajk na stul za +50kkc :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín