Kde koupit Mitutoyo?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Březen 21 22:53:51 CET 2021

Kupuju je v Německu u https://www.hoffmann-group.com (dodávka do druhého dne), ovšem nevylučuju, že existuje nějaký skutečně český prodejce. Bohužel Mitutoyo se dost často padělá, tak se musí kupovat u autorizovaných prodejců. Ale zrovna u šupler jsme přešli na privátní značku Hoffmanna Garant, nebo značky Mahr a Sylvac, přišlo mi, že šuplery Mitutoyo nejsou dost mechanicky odolné. Jinak je to ale špičková kvalita, jen s těmi šuplerami jsem nebyl úplně spokojený.

Aleš Procháska
-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Sunday, 21 March, 2021 21:18
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Kde koupit Mitutoyo?

Ahoj,

kde v Česku kupujete šupléry Mitutoyo, aby je měli skladem?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník, Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem