C: nula

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Březen 21 19:33:32 CET 2021

Proc, cilem coding standardu je proste psat stejne veci stejne. Tj. kdyz
prirazuji do unsigned, tak musim pouzit unsigned literal. Nevidim na tom
nic pozoruhodneho.

Mimochodem, na Wiki k MISRA je dole dobry odkaz, ktery tvrdi, ze jen 9
tech pravidel ma pozitivni korelaci s opravdovymi chybami a pres 20
negativni. Navic, pri kazde uprave kodu muze dojit (dochazi) k chybam.
Takze po zmisrovani muze byt kod horsi nez pred ;-)
J.