Mikroskop ADSM201

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 21 16:18:20 CET 2021

Díky.
Já jsem taky různé elektronické mikroskopy (a to i dost hoch-nóbl za
dlouhé peníze) na veletrzích zkoušel. A přišlo mi to pro práci nedobré.
Pro inspekci ale dobré.

Proto pořád používám pro pájení klasickou optickou lupu. I když jsem o
podobném mikroskopu taky uvažoval, vždy jsem to zase zavrhl.
Pro inspekci pak optický mikroskop z Lidlu. Oni občas prodávají v akci
výrobky Bresser (mikroskopy, dalekohledy), které jsou za ty peníze
překvapivě dobré.
Aspoň to tak dřív bylo, všechno poctivě kovové, optika slušná. Snad tam
katování kostů ještě tolik nezasáhlo.

PL