Mikroskop ADSM201

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Březen 21 13:10:53 CET 2021

Dobrý den,

Já mám tohle. Je to asi to samé, jenom to má 7" displej. Pájet se pod
tím dá bez problému. Docela mě i překvapilo, jak dobrý to má obraz.
Jediná věc, která u toho chybí oproti ADSM201 jsou ta boční světla. Ty
tam musím dodělat. Je hodně velký rozdíl, jestli to svítí jenom od
objektivu, nebo z boku těma lampičkama.
https://www.aliexpress.com/item/4000128047159.html

S pozdravem,

--