Re: Barva do trubičkového pera

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Březen 20 22:04:56 CET 2021

Ano, ebay to tak dělá. Zrovna nedávno mě to pěkně naštvalo, protože
tuhle vychytávku se dozvíte až při placení. Až do té doby je u předmětu
"zero import charges", ale jakmile potvrdíte, že zboží opravdu chcete
koupit, naskočí tam import charges, které vychází cca 25 % z ceny
předmětu a dopravy. Zřejmě tedy DPH + nějaké to procento za vyřízení.
Když k tomu připočtu, jak se za poslední dobu zdražilo poštovné z GB,
dost mě to čmuďajs.

JMN