Re: Ladící prvek do krystalky FM

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 19 22:32:41 CET 2021

Vzal jsem RF Explorer (orientační spektr. analyzátor), dal do něj anténu
a přiblížil k FM crystalce, přesněji silnému drátu cívky FM krystalky.
RF explorer ukázal poskočení snad všech stanic o x db okolo 100M.
Nicméně poskočení bylo v celém pásmu tj. nekmitalo to. Osciloskop se
svou kapacitou by to nedal leda s nějakým zesilovačem.

Jirka