Re: Barva do trubičkového pera

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Březen 19 21:03:32 CET 2021

No já jsem Vám napsal s kterými mi to fungovalo, více asi zjistíte
prohledáním webu/youtube, dělá to spousta lidí a většinou pokud to někde
prezentují tak prezentují i na čem to tisknou, ale může to jednomu jít a
druhému klidně ne on toner koupený dnes může mít klidně jiné složení než
toner koupený za rok nebo před rokem...
klíčové slovo je "toner transfer"
Libor