Intenzita pole vs indukce

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Březen 19 20:13:43 CET 2021

Zajímavější je alternativní přístup ke klasické elektrodynamice -
Feynmanova-Wheelerova časově symetrická elektrodynamika. Je to ze
stejného cyklu zajišťovaného Ústavem teoretické fyziky MFF UK, sice
prof. Krtouš nemá to správné nadšení, ale dá se poslouchat.
https://www.youtube.com/watch?v=4iZJy9NSbHU

Mrazík