Re: Barva do trubičkového pera

Pátek Březen 19 19:13:44 CET 2021

No kdyz koukam na cenik, tak to je asi drazsi nez Cina a postou to ani
moc rychleji nebude. Zakladni dvoustranna deska do 10x10cm 5ks stoji $2
a DHL doprava tusim tak 14 pro takovou zakazku, takze za $16 to mate za
tyden doma s maskou, potiskem a prokovy...
V pololeti to zkomplikuje ale clo, reseni pro kseft je a snad i vydrzi
kupovat na firmu - platce DPH, neplati se kupodivu nic navic, ani DPH.
Pro hobby to bude ale blbe...