[OT] Rychlost internetu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Březen 19 06:22:49 CET 2021

"Na rohu ulice pak stojí skříň s vysunutým DSLAM, do které je přiveden celý
kabel včetně osmi napájecích žil. Tady se pomocí modulů dálkového napájení z
8× 380 V vyrobí opět 48 V. Každá tato jednotka nám může vyrobit až 120 W,
paralelně můžeme do jednoho DSLAM umístit až šest takových jednotek a
přenést si tak až 720 W energie, vysvětluje Fabíni."

https://www.root.cz/clanky/cetin-nabidne-250-mbit-vysunute-dslam-napaji-dalkove/

foto tamtez

Fyzicky je to videt primo pred budovou CETINu v Praze - je to tam prosklene
a pristupne na obdiv vsech (az nas zas pusti).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/