mereni stridaveho proudu sonda 30A

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 18 13:09:41 CET 2021

On bohatě stačí ten vnitřní a odpory tam k němu jsou taky. Zbývá dodat jen kondíky (nebo vhodně zapojit oba konce sondy) a konfigurovat tak, aby napětí běhalo okolo středu rozsahu 0-ref. A tu ref zvolit co nejmenší, tedy 1 V.

PH

Od: Jan Waclawek
myslim si, ze toto je spravna cesta akou sa vydat. Ked sa chcete
inspirovat, mozete si pozriet ar10/2018. Budete musiet trochu
polaborovat s odpormi v spatnej vazbe, ale to odlaborujete aj sam.
Vhodne operaky mozete vybrat u Analog Devices alebo TI/Burr-Brown. A
nezabudnite na atakerov cez napajaci zdroj a siet 230V... Ti Vam
rozkmitaju aj to, co si myslite, ze nikdy kmitat nebude, ci lepsie
povedane, kmitat nemoze.

A.