Opensource licence

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 18 07:20:13 CET 2021

Zdravím,

to co vytvoříte je Vaše. Ještě přesněji, pokud Vám za to někdo platí
jako skutečnou práci a ne nějakou kalkulaci, tak majetková práva jsou
jeho a ne Vaše, pokud to nemáte nějak smluvně ošetřeno.
Vždy se na díle provede množství práce na rozdíl od kalkulace. Hodně
záleží jak to máte smluvně a jak to případně fakturujete. Má to spoustu
kliček, takže mě neberte úplně přesně, ale takto to je myšleno ...

Dále si je nutno uvědomit, že podle autorského zákona zde není chráněna
myšlenka, ale samotné provedení díla.

Vaše je vše co si vytvoříte a je jedno v jakém nástroji. Je to pod Vaší
licencí, kterou si určíte.

Důležité je, když to Vaše dílo začnete distribuovat i s kouskem jiného
kódu, jiné obrazovky, jiné ikony, jiného manuálu, jiné vnitřní knihovny.
Poté by jste se neměl dostat do rozporu.

Jirka