[OT] Rychlost internetu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 17 19:13:28 CET 2021

Když je to dobře nastavené a když každý ví, jaké tam může být omezení, tak
se dělit dá dobře.
A uživatel to nemusí ani poznat, když se dělí rozumná rychlost, mezi
rozumný počet lidí.
Veliký problém u VDSL obecně je vytížení uploadu. Pokud se vytíží nadoraz,
skoro úplně to ustřihne download.
A na modemech dodávaných běžně zákazníkům není nastaven žádný mechanismus,
který by to ohlídal.
Takže u jakékoliv VDSL ( i staré ADSL )  linky je třeba zaříznout upload na
cca 80-90 procentech změřené rychlosti.
Pak se nemůže stát, že někdo svým uploadem zabetonuje ostatním download..

st 17. 3. 2021 v 18:32 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>