sw: thunderbird meni priponu souboru/prilohy *.jpg na *.jp_ nebo *.pdf na *.pd_ ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 17 10:24:15 CET 2021

diky moc. bude to "jen" kasperskym :-( / :-) .
posledni dobou mi kaspersky celkem pije krev. porad mi neco nabizi,
porad by neco doinstalovaval, vsechna nastaveni schovana buhvi kde. na
tohle jsem celkem imunni a posilam ho nekam. ale manzelka uz ma
nainstalovany kde co, jako spravce hesel a ruzne jine pikac...  tam to
proste neuhlidam :-(.
vim, ze to jinde nebude lepsi, ale ta zbytecna aktivita dnesnich sw.
obecne je hodne nasiraci asi s cilem ziskat u uzivatele letargii a
nechat si vsechno libit .
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.