sw: thunderbird meni priponu souboru/prilohy *.jpg na *.jp_ nebo *.pdf na *.pd_ ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 17 10:04:01 CET 2021

hezky den.
manzelce se zacalo dit v pc toto prikori a ja ho musim obratem vyresit.
priloham co dorazi do TB(jpg, pdf), se na nejak zmeni pripona na nejakej
nesmysl, kde posledni pismeno prilohy se zmeni na podtrzitko ? pokud
tento email preposle me jinudy, tak uz je pripona definitivne v pr...
dela ot vubec TB ? prosel jsem rychle web a na zadnou radu nebo podobny
problem jsem nenarazil.
priloha jde v TB u ni otevrit, ale k ulozeni nabizi jen tento paskvil.
sedim o kousek dal na stejne lince se stejnymi win10 a TB a problem
nemam :-(.
diky za radu na co mrknout.
tomik.

--