[OT] Rychlost internetu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 17 09:58:02 CET 2021

On 17.03.2021 9:38, Jirka Mww wrote:
> Já nevím co platíme, má to zeť na firmu, má tady kancelář, my jsme jen
> přívažek...
> Rychlost je daná HW možnostmi linky, ne tarifem.  Když to tady technik
> instaloval, měřil to a sám se divil, jak to pěkně jde.

Rychlost a rychlost - napr. pro me je neprijatelne ten pomer 10:1 down
vs up, to je na 'praci' proste malo, tady na vsi dostanu pres DSL
teoreticky 50/5 a 5mbps upload v dobe zaloh na cloud, teams a buhvi ceho
je proste malo malo. Nechapu tohle skudleni uploadem, je to skoro vsude.
Cetin mi odpovedel, ze neni zadny plan na zmenu toho ratia.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>