[OT] Rychlost internetu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Březen 17 09:33:18 CET 2021

Zdravím,

má DSL linku 100Mbit/10Mbit - operátor T-Mobile.  Přes Teams jedeme
dopoledne většinou 3 -4 lidi (ale ne vždy videa)

Operátorů na DSL je větší množství - podívejte se na web
zrychlujemecesko.cz  (cetin.cz), zde najdete i podle adresy jakou můžete
mít rychlost.

Uvedené měření rychlosti je na běžně zatížení lince v tento okamžik -
dva synové, já a žena na HO.
K tomu, abych se k číslu dostal, musím být připojen kabelem - přes wifi
je úzké místo tato.
Vnitřní rozvod je 100Mbit,  wifi 802.11n 2,4Ghz

Petr