OT: prosim o radu - blokovani stranek (proxy/rodicovsky zamek)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Březen 16 21:10:30 CET 2021

Zdravim,

dekuji za obsirnou odpoved.
ono to je ale kapanek slozitejsi - rozepisovat to tady nebudu, jednak je to dlouhy, privatni ale hlavne nudny a nezazivny :)

predtim jsem se poohlizel po nejakem reseni - ale to bylo opravdu na dlouhodobe planovani ohledne settingu.

zkousel jsem ten adguard - vypada na prvni pohled fajn, ale ta dokumentace je dost ... no, neni to na rychle nasazeni.
navic mi pekne rosekal nastaveni sitovky, primou cestou se odinstalovat neda, bude treba bud reinstalace,
nebo dlouhy reverzni inzenyrstvi, co to vsechno popachalo. nastesti to neni kriticky stroj.

nakonec jsem spojazdnil pihole na rpi3, vypada, ze to zvlada to, co je potreba.
pres noc prekabluji pripojeni, at na tom routeru jsou jenom oni dva (jeden win10, druhy linux mint)
a od zitrka by mohl zacit ostry provoz.

jinak kluci jsou ve veku 10 a 13, takze docela trucovite a vzdorovite obdobi. doted to bylo vicemene v pohode (vzhledem k veku v norme).
ale minuly tyden se nejak oba sekli a uz i ucitelky si stezovali, ze v prubehu hodiny neco hraji.
jak jsem naznacil - uz nepomohli ani vyhruzky a pres den jsem opravdu nemohl sedet s nima - chysta se release sw a finisuje se.
proste jsem potreboval neco hodne rychle a hodne striktniho, az paranoidniho.

mobily mne netrapi - ty uz mnely pres den zabaveny (tedy samozrejme s nalezitym afektem kolem toho).

potrebuji reseni, co je nejmene invazivni do jejich stroju. je mi jasne, ze casem najdou cesticky, jak to obejit.
ale to mi nevadi - i to je zpusob uceni :)

a dekuji vsem za poznamky - hodne mi pomohly

:)

PS: celou problematiku jsem hodne zjednodusil, i kdyz je mi jasne, ze jakekoliv zjednodusovani je prima cesta do pekel.
na prvni pohled je to pekne a srozumitelne podani jakekoliv problematiky (a;e chybi komplexnost)
hrozi vsak nebezpeci, ze te zjednodusene skutecnosti zacne verit i ten, kdo ji tak popisuje.
dusledek: neni schopen ani sam pochopit, jaky ma vlastne problem :-D
(tedy krome jinych dusledku)

Sam